joi, 14 noiembrie 2013

Tălpi pe crocodil

Trebuie să ştii să bei alcoolul e drogul dracului
mai ales când îl asemănăm cu dragostea
câte imagini cu cupluri s-au spart în vitrina de virtuţi
mă uit la vitrina asta şi se sparg geamurile
nimic special din unghiul oamenilor
despre care ştiu doar că merg
e timpul să iau loc
şi să privesc mai adânc problema
în lume explodează chiar acum o bombă
care e ascunsă în pieptul ei de kamikaze ca un prunc
e ca prima ninsoare
avem o rimă cu mare
avem o rimă cu mâncare, eroare, teroare
plimbare, mirare nimeni nu moare azi
e despre ce faci azi
nu vă cunosc nu mai rostesc
pasează mai departe frate
şi cine judecă, e vorba despre
libertate. Mă ridic şi stau
ca şi cum mi s-ar cânta imnul
dar mă clatin un pic
câte imagini cu vieţi întregi
s-au spart în vitrina de virtuţi
merg strâmb şi mă lovesc de oameni care merg drept
poate vă învăţ ceva cum ar fi că majoritatea vedea strada
într-un fel şi eu în alt fel
e tare în parcul ăsta de maimuţe
5 lei şi vezi color
şi mă duc departe de corp,
conştiinţa înaltă
şi apoi cobor
în zbor
e incolor
n-ai cum să spui
că nu mă vezi.
Vreau dragoste dar
distanţa e o poezie
despre apropieri inefabile.
Jocurile şi minciunile sunt pentru jucători
sex, bani şi timp dar nu timp pentru lecţii
timp pentru distracţii. E o lume nebună iraţională
condusă şi dominată de sentimente.
Te întreb puştoaico, oare Immanuel Kant era fericit ?
N-ai de unde să ştii tu lucrurile astea...
Azi vom învinge! - cu motto-ul ăsta ar trebui
să ne începem fiecare dimineaţă. Singuri -
dar mai ales în doi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu