joi, 7 noiembrie 2013

Ce ai mai scos nou Sisiphus ?

Îl recunoşti pe băiatul ăla cu solzi aurii din faţa barului
doar ce a ieşit în bulevard unde maşinile
sunt un şir interminabil de minuni
să-şi ascundă gândurile în imaginea de asamblu a craterului
făcut de aterizarea noastră pe pământ, după ce am fost cu
băieţii de pe şantier să săpăm în lună o fundaţie, doar pentru tine iubito.
Încă port în buza de jos acul de pescuit, încă o trage înspre tine
încă încerc să scot gălăgia asta afară, încă încerc să respir
încă încerc să-ţi îndeplinesc toate dorinţele, încă cred că
ghiarele tale mă mângâie, încă sunt prost, încă înot într-un bol
de care mi-e frică să nu se spargă, nu cumva să fac ceva pe bune.
Nu poţi iubi un om pe care nu-l înţelegi.
Să-l înţelegi înseamnă să îi fii alături
altminteri îl fuţi degeaba.
Şi cum te vindeci de dragoste ?
E muzica lui Sorin de la etajul patru,
şi-a luat un set de tobe şi crede că e talentat.
Nu pot să dorm, dar cel puţin nu m-am mai gândit la tine,
am luat două beri şi m-am dus să-i mulţumesc.
Cânţi excelent! Când ceva te doare, te loveşti în alt loc,
când te doare inima te loveşti de timpul petrecut împreună
şi mergi la muncă unde suntem toţi la fel de puternici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu