duminică, 3 noiembrie 2013

Relaxează-te că e bine. Ceva despre ziua în care ne vom reaminti

De ce să fac patul cine ştie
când o să mi se facă dor să te visez.
Mă simt uşor ca o pană
ceva pluteşte în aer
love is in the air
dă radioul mai încet
trebuie să auzim maşini
şi nu le-am făcut astăzi pe toate
trebuie să privim becurile
şi să lăsăm grijile deoparte
isus a fost poet că raiul e o iluzie
de un lucru sunt sigur
există o sursă de lumină în univers
atata timp cât văd curcubeie
când sunt lângă tine
sunt o droaie de curcubeie
Sunt un cercetaş pe corpul tău
îţi enumăr aluniţele pe nume
astăzi m-am întalnit cu alina
la intersecţia dintre tatuaj şi sfârc
mă uit la tine ca la un chirug e corp deschis
sparge pereţii şi omoară spaţiul monoton
mi-e foame, culeg ce semăn în tine
flori din pământ
dependenţa de iubire e iubire
primeşte-mă în tine
când mă satur de tine mă întalnesc cu
cealalta alina aluniţa din podul palmei lipit de
curba dintre perete primeşte-mă în tine iubito
sincer să fiu nu mai ştiu cum te cheamă
d'aia te strig iubito
oricât de mult curaj ai avea via-
ţa tot ţi-o trage, trăieşte clipa!
oricât de multe secunde ai număra
ceasul tot n-o să se oprească
mai ştii când mergeam în locurile în care
uitam de paranoia pentru că aprindeam focul
şi erau pereţi pe care scria
muie steaua, muie dinamo
pentru că iubeam fotbalul
şi mâinile ajungeau până la cer când înscriam
şi după mai făceam şi alte treburi neinteresante
lumea stătea la vorbă. 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu