miercuri, 27 noiembrie 2013

E doar un vis

Am ridicat capul la prima ninsoare
am râs în mine am surâs la curcubeu
am adus muzica îngerească mai aproape
am dat mai departe
să-l practici pe buddha în oraşe
e o chestiune de realitate când hedoniştii
locuiau în palatul înţelepciunii şi treceau mai uşor
peste durerile vieţii. Nu am
multe poveşti dar îmi fac şi
cunosc mulţii oameni care fac la fel.

Şi primele încep
cu farurile maşinilor
pentru a câta oară le vezi
şi par benzi desenate astăzi
pentru că lângă ele, ştiu
e un spirit bun
care mă face să tresar
de fiecare dată
când nu mai am
nimic de oferit nimănui
mă întorc în zona de relaxare
printre oameni
ştiu că exist

dar singur

exist fără să ştiu

animalul om

nu e doar un animal

şi se sfârşesc

când se lasă beznă

şi străzile sunt goale

de noi sensuri.

Noi înţelesuri, noi K-uri, 

noi de nicăieri ca aburii

noi de pretutindeni, noi clipe

noi doi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu