miercuri, 6 ianuarie 2016

Ăsta nu e un epilog



Am intrat în Gura leilor Şi-am tăcut
Ce să-ţi povestesc?

Dar haide că Sunt
Maestrul Perseverenţei

Am stat mort
Într-un Cub
de gheaţă

M-am blocat În Dumnezeu
Toţi am facut asta cândva
Moartea e ca Noaptea de revelion

În noaptea dintre ani Am aflat că prietenia costă Ca atare Las aceste versuri Orpilante Posace Povera Minimaliste Risipa de aur A ingeniozităţii materne Şi inspiraţiei Reci ca Iarna Anei Ambiţiei Şi Pretenţiei Lipsite de greutate Pe care Le veţi ignora Bine mersi Jucându-vă cu explicaţiile Nu numai cu Paul Celan Din oţel inoxidabil Dinainte să se sinucidă Lumea asta nu e pentru poeţi Şi Pac
Îl vede Pe Osiris şchiopătând

Dar chiar Contează
Ia-mi folile Şi hainele murdare
Dintr-o mână îngheţată
De pe patul de moarte
Geniile croiesc panică.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu