vineri, 25 decembrie 2015

Şi zile senine

Mă bucur să vă întâlnesc domnule asflat Au căzut şi v-au atins multe Mă bucur de paharul meu De vin şi de cui Mă bucur de ospăţ Mă bucur Că sunt Că trăiesc Că pot să mă pipăi Că pot să respir Că văd Că râd Că plâng Că plouă şi câteodată plouă cu soare Că iese curcubeul Şi ar fi multe de spus Ne naştem şi ne bucurăm de noutăţi Care ne distrează Şi ne face foarte bine să ne distrăm. Ne amintim că trăim În rest uităm des Îmi place la dumneavoastră domnule asfalt Că deşi o mai daţi în gropi Noi ne ducem adânc şi vă spunem poveşti şi dumneavoastră sunteţi raţional şi lipsit de reacţie la cutremurele din noi Şi noi de pe o băncuţă pe care tremurăm coregrafic Ne spunem unul altuia tare: că liniştea se vede iarna Şi domnule asflat Subiecţii sunt striviţi De orice vine spre noi fără să ne fi dorit acel ceva Şi asta nu mi se pare deloc magic Magic este atunci când din ceva rigid iese un lucru delicat Care poate căpăta orice formă pe care şi-o doreşte Ca aburii care mă cuprind când astup găurile cu degetele Şi se vede o direcţie bună-rea Chiar dacă haotic Plutesc şi dispar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu