sâmbătă, 26 decembrie 2015

Răcirea febrei

:Uite-l pe Nichita! Dă-mi o ţigară
chiar dacă o să tacă - Stai aşa! Uite-l şi pe Eminescu
Il recunosc după fruntea lată...

Cât timp am stat să scriu: Tu ai încărcat sicrie
Cât ai stat să scrii: Eu am împins sicriele până în cameră

amândoi ştim curvo Că fantezia asta O să ne ducă la sapă de lemn
dar nu ne putem opri Mai ales acum
când amândoi Ştim curvo Că cei mai buni poeţi Sunt ăia morţi
fiindcă din ei rămâne atât de bine doar poezia
Cine crezi că o să ne dezgroape pe noi
când vom dormi
după ce am stat atât timp Fără să ieşim
din camera asta întunecoasă Pe a căror pereţi
versurile noastre Au făcut sex sălbatic Şi copii cu păr alb şi
desene abstracte de la igrasie Tremurând cănile de cafea în mână
Suflându-ne nasul după ultimele linii ca să fim vigilenţi
La cei care voiau să ne facă aşa din senin un bine
Cine crezi tu curvo Că o să ne dezgroape pe noi
Nu ne vor trece nici numele pe morminte Vor spune că au fost alţii
Iar citatele noastre de noname-uri Vor deveni proverbe
într-un grup restrâns de oameni care trăiesc
la limita existenţei lor Şi fiecare dimineaţă
şi-o încep Notând cuvintele pentru sufletele lor nemuritoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu