joi, 24 decembrie 2015

Gheaţa

Gheaţa#1

O penetrez Mă transform în mine la maturitate Şi sunt cu mult mai matur Decât tatăl tău Care s-a agăţat de lampa lui Prometeu E simplu să faci pe mortul în ocean Mai ales după ce te-a atins Vlaga lui cu o piatră în cap Mă uit într-o oglindă Orice erou este serios Nu pot ridica un zâmbet Şi aprind o brichetă Lângă faţă Apoi îmi dau seama Că mă luam prea în serios Şi nu aşa zici stop joc M-am grăbit Şi am uitat benzina Şi un prost grăbit Să facă bani A dat peste ea Mi-au spus Că n-o să mă bată nimeni Dacă n-o să-mi fie frică Acum mi-e frică că nu pot să-i bat Aşa că am început Să muşc din mine Când mă privesc în oglindă Ceva lipseşte din toată gălbăjeala şi nu e coaja Mă culc prost dispus Mă trezesc şi mai prost dispus În locul unde toate visele mor O să repet pâna la finalul cărţi fiindcă asta nu e carte de publicat Ci de făcut bărcuţe din ea Dar pare simplu Să bagi mâna în tehnologie Şi să apuci o grămadă de fire Cu care să te înfoşori la gât Şi să te aprinzi Problemele mele nu te privesc Profesore analizezi din afara timpului E simplu şi eu fac asta Mă bag în oala cu căcat Şi îmi imaginez fiinţa în toate posibilităţile ei Şi în căcat arată Ca un rapper alb care cântă despre negrii care cântă despre albi Dar limitile tale nu ating Orice copil geniu are ultimul cuvânt Şi cu furculiţile în mână În faţa farfuriei Cu un singur bob de mazăre Vreau să am bunele maniere Renunţ Privesc la Un documentar Cu Canibali Însă omul are gust de porc Şi îi bag mărul Evei în gură Să nu deranjez Apoi o ung cu sirop de căpşuni Să n-o usture Am impresia că te-a scos pe gură nu pe... Stop joc! Biluţele cântă pentru fanii mei muzicieni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu