sâmbătă, 13 februarie 2016

Tălpi pe Crocodil

Trebuie să ştii să bei Alcoolul e drogul dracului
mai ales când îl asemănăm cu dragostea
Câte imagini cu cupluri S-au spart în vitrina de virtuţi
mă uit la vitrina asta şi se sparg geamurile
Nimic special din unghiul oamenilor
despre care ştiu doar că merg
e timpul să iau loc Şi
Să privesc mai adânc problema
în lume explodează chiar acum o bombă
Care e ascunsă în pieptul ei De kamikaze ca un prunc
Ca prima ninsoare
avem o rimă cu mare
avem o rimă cu Mâncare Eroare Teroare
Plimbare Mirare Nimeni nu moare azi
e despre ce faci azi
Nu vă cunosc Nu mai rostesc
pasează mai departe frate
Cine judecă E vorba despre
libertate Mă ridic şi stau Dar mă clatin un pic
ca şi cum mi s-ar cânta imnul
Câte imagini cu vieţi întregi
s-au spart în vitrina de virtuţi
Merg strâmb Şi mă lovesc de oameni care merg drept
Poate vă învăţ ceva Cum ar fi că majoritatea vedea strada
Într-un fel Şi eu în alt fel
E tare în parcul cu maimuţe
Cinci lei şi vezi color Şi
mă duc departe de corp
conştiinţa înaltă Şi
apoi cobor
În zbor
E incolor
N-ai cum să spui
că nu mă vezi
Vreau dragoste Dar
distanţa e o poezie
despre apropieri inefabile
Jocurile şi minciunile sunt pentru jucători
Sex Bani Şi timp Dar nu timp pentru lecţii
Timp pentru distracţii E o lume nebună iraţională
condusă şi dominată de sentimente
Te întreb puştoaico: Oare Immanue Kant era fericit?
N-ai de unde să ştii tu lucrurile astea...
Azi vom învinge! - Cu motto-ul ăsta ar trebui
să ne începem fiecare dimineaţă Singuri -
Dar mai ales în doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu