vineri, 6 decembrie 2013

nu mai doare cănd nu mai e nimic dur

Din când în când
din nimic în nimic
din ceva în ceva


Şi mă simt surd dacă nu te aud
şi nu mă simt altfel decât sunt
dincolo de orice când, de orice gând
nu e nici un defect dacă sunt binevoitor
iar oamenii profită de bunătatea celor din jur
şi nimeni nu vorbeşte despre simţul de carnivor
despre spun despre socitate dar nu sună a ban

e esenţial să ştii rămâi spiritual
e esenţial să ştii rămâi spiritual

şi nu e nici un defect dacă zic că sunt poet
şi nu e nici un defect dacă mi se rupe
şi mă duc şi mă întorc şi mă duc gol şi mă întorc
plin, întodeauna glasul ei m-a izbit în urechi dar
nu violent, intens dar nu mort, viu
în timp ce priveam la un tablou
faţa ei care plânge şi urlă
tu zâmbeai prin cerc
în timp ce priveam la 3 sferturi
de pahar şi
primul ştii că era
cel lucid
la marginea dintre plin şi gol
am plutit
întodeauna în prăpastie
d'aia nu mă vezi când zbor
şi prăpastia se prăbuşeşte atunci când cad
şi când mă ridic, prăpastia se ridică cu mine

când cad
când mă ridc
când cad
când mă ridic

când casc mă simt echilibrat
când dorm nu fac decât vise.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu